Market strategy

Klienci o nas

Współpracuję z zespołem Bunchideas od wielu lat i często wracam do otrzymanych od nich rekomendacji. Zawsze są dokładne.

Wojciech_Bortkiewicz
Wojciech Bortkiewicz
Director Commercial VODKA | CEDC International

Łączą głębokie zrozumienie kategorii z dogłębną znajomością innych rynków. Dostarcza nam to wielu inspiracji spoza naszej branży. Charakteryzują się bezprecedensową, w porównaniu z innymi agencjami badawczymi, świadomością biznesową i umiejętnością komunikowania się, aby mówić o trudnych sprawach w sposób zrozumiały dla wszystkich. Praca z nimi jest przyjemnością.

Agata Koppa
Agata Koppa
Head of Insight & Innovation | Carlsberg Polska

Dzięki marketPlay możliwe było zidentyfikowanie nie tylko kluczowych atrybutów naszych produktów, ale także momentów o największym nasyceniu emocjonalnym. Jestem zaskoczony, jakie emocje wywołuje pozornie prosty segment herbatników!

user_167802_68c84b_huge
Artur Możejko
Senior Brand Manager | Bahlsen Polska

Dzięki strategicznemu projektowi marketPlay mogliśmy odkryć platformę komunikacyjną dla jednej z naszych kluczowych marek, która okazała się być nie tylko owocna pod względem budowania wizerunku, ale także efektywna biznesowo i sprzedażowo.

0
Krzysztof Łojek
Acting Category Director | USP Zdrowie

Zespół Bunchideas w unikalny sposób łączy umiejętność pozyskania insightów konsumenckich z przełożeniem ich na wielowymiarową, konkretną i gotową do realizacji strategię marketingową. Autorskie podejście Brand the Steelery™ pomogło nam zbudować strategię dla marki, dobrze ugruntowaną rynkowo i nastawioną na przełamanie barier wzrostu. Ogromnym plusem podejścia jest przewidywalny proces i sprawna realizacja projektu w ściśle określonym czasie.

unnamed
Ewa Markiton
Marketing Director | Wendre Group

Nasi Klienci